Lördag

Godmorgon. Aa som ja sa igår, vi ska på nåt jävla kalas idag så hela min dumma lördag e förstörd ! Blir så irriterad, äntligen en helg ja skulle få gå ut för förra hade ja utegångs. Its sucks -.-
Jag hade faktiskt planer på hur min dag skulle se ut, men nu kommer ja nt hinna göra nått av de !
Så nu fram tills kl.2 vette fan va ja ska göra då .  Men ska iaf hinna duscha sminka pllata hår å sånt. Och så måste ja ringa en speciell person om en grej . Men vi hörs senare, pussa på rumpan, natiiie
j
Jag & Hanna älskling på väg te grönan i somras<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lege o ta bort julen, typ. o ba ni så vet det stavas mErry

2010-01-30 @ 23:49:16
Postat av: nattis

hahah typ bah ja vi vet typ att de e lege att ta bort de, men har nt gjort ny design ? problem med det ?:)

2010-01-31 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0