Im so sorry

Hej bloggen på vääldigt länge. Har ju inte skrivit på huundra år nu. Men de e så att jag har vart hos min mamma och datan e trasig där. Så ni vet !
Ja , ja orkar ju inte direkt berätta om mina två veckor om nt mera? så vi tar de från idag helt enkelt :)
Drog hem till Hanna efter skolan, sen  va vi där ett tag sen drig vi te c. Sen mötte jag sis å Elin dära så åkte vi hem tsm å käka sen drog vi till kringlan ! haha har vart najjs kom typ nyss hem . Kollade på film å bev så jävla trött. hahaha . Imorn ska vi tyå på nå jädra kalas nån i slkten fyller -.- men pallar vekrligen n följa med. har adra planer faktiskt menmen.. Sen efter de i sånt fall ska jag nog träffa min ÄLSKLING !  hhah, ska lägga upp bld på honom :D han e ju så jävla brun efter han vart i Thiland, ååh de e så orättvist.
Men ska kolla film nu, puss på rumpan, natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0